شنبه، دی ۰۳، ۱۳۹۰

علیرضا زاکانی:همه بدند،فقط ما صالح هستیم!



علیرضا زاکانی عضو جبهه متحد اصولگرایان عصر جمعه در نخستین همایش جبهه متحد اصولگرایان استان یزد گفت:«سال ۷۶ و هشت سال بعد از آن لطمه‌های سختی خوردیم که آغازش یک گفتمان بود»!
.
وی افزود:

«اکنون سه گروه در مقابل اصولگرایان صف‌آرایی کرده‌اند. یکی نظام سلطه است که ریشه پلیدی‌ها و پلشتی‌ها را گسترش می‌دهد تا ریشه خوبی‌ها را از بین ببرد. گروه دوم که نخستین رقبای ما محسوب می‌شوند، عناصر فتنه‌گری هستند که با تمام وجود کار می‌کنند و شعار می‌دهند که ما نمی‌آییم و بیانشان بسیار صریح است. گروه سوم، گروه عناصر فاسدی هستند که کاری به هیچ‌کس ندارند و در فکر پر کردن انبان خود هستند نه خدمت به مردم»!

  محمد رضا باهنر : رقابت اصولگرایان با هم ،به نفع فتنه و انحراف است!!



همانگونه که ملاحظه می کنید همه ی گروه ها یا فاسدند یا دشمن و یا باطل و فقط جناح مطبوع آقای زاکانی هست که مقدس  پاک و صالح می باشند.از ابتدای انقلاب سال 57 همیشه یا برای دیگران آرزوی مرگ شده یا آن ها متهم به شرارت و کینه توزی بودند،همه ی دنیا بر علیه ایران توطئه می کنند،قربونش برم فریاد "دشمن دشمن" مقام معظم هم که همیشه بلند است.حالا نوبت به دسته بندی بین خودی ها شده!!
.
.
.
.


خواجه نصیر الدین طوسی را پرسیدند از بهر چیست که جماعت مسلمان از هر جماعت دیگر بیشتر گنه می کنند با آنکه دین خود را بسیار اخلاقی و بزرگمنش می دانند ؟ 
در اسلام تو را می گویند : 

دروغ نگو ... اما دروغ به دشمنان اسلام را باکی نیست
 
غیبت مکن ... اما غیبت انسان بدکار را باکی نیست
 
قتل مکن ... اما قتل نامسلمان را باکی نیست .
 
تجاوز مکن ... اما تجاوز به نامسلمان را باکی نیست .
 
و این ' امّاها ' مسلمانان را گمراه کرده و هر مسلمان به گمان خود دیگری را نابکار و نامسلمان مي شمرد.

۱ نظر:

  1. «اکنون سه گروه در مقابل اصولگرایان صف‌آرایی کرده‌اند. یکی نظام سلطه است که ریشه پلیدی‌ها و پلشتی‌ها را گسترش می‌دهد تا ریشه خوبی‌ها را از بین ببرد. گروه دوم که نخستین رقبای ما محسوب می‌شوند، عناصر فتنه‌گری هستند که با تمام وجود کار می‌کنند و شعار می‌دهند که ما نمی‌آییم و بیانشان بسیار صریح است. گروه سوم، گروه عناصر فاسدی هستند که کاری به هیچ‌کس ندارند و در فکر پر کردن انبان خود هستند نه خدمت به مردم»!

    پاسخحذف