یکشنبه، بهمن ۰۱، ۱۳۹۱

اعدام در ضلع شمالی پارک هنرمندان !



این آخرین تصویر مخابره شده از ایران ماست،تصویر توحش،تصویرجوان بزه کاری که از فرط بی‌پناهی بر شانه‌ی جلادِ خویش می‌گرید.

فرزندان انقلاب که بنا بود نگاهبان نهال آزادی باشند،بر اثر استبداد و فقر به قاتل ، دزد ، متجاوز ، قاچاقچی تبدیل می‌شوند.قسمت تراژیک قصه اینجاست که رژیمی آنها را شلاق می‌زند و در ملا عام بر دار می‌کشد که خود عامل اصلی پدید آمدن شرایط موجود است.

حکومتی که امانتدار رای مردمانش نیست،تحریمها را ورق پاره می‌خواند بی‌توجه به تاثیرات مخرب این ورق پاره‌گها بر سفره خالی مردمی با این مصیبتها صبور.

این جوانان قارچهای سمی روییده بر خاک یک اجتماع بزه‌پرور هستند و متاسفانه عده‌ی قابل توجهی از ما مجازات اعدام را حق آنها می‌دانیم.

چرخه‌ی خشونت ادامه می‌یابد و جامعه‌ی به انحطاط رفته‌ی ما می‌رود تا به کلی نابود شود.هر روز پیش از سپیده‌دمان بساط دار و درفش بر پا می‌کنند تا ته‌مانده‌ی غرور یک ملت سرخورده را به سخره گیرند،ما نیز با به تماشا نشستن صحنه‌ی اعدام به یاریشان می‌شتابیم.
 
به گزارش خبرنگار مهر، از شامگاه دیروز ضلع شمال غرب پارک هنرمندان داربست‌کشی شده بود . بر روی داربست‌ها با پارچه نوشته‌‌هایی اعلام شده بود که این محوطه، محل اعدام دو سارق زورگیر است.

امیر ۲۳ ساله که ساکن خیابان خردمند، محل سرقت متهمان بود گفت:اجرای حکم این دو سارق خشن نشان داد قوه قضائیه با مجرمان شوخی ندارد و آنها را به سزای عمل خود می‌رساند.

 حاضران از رئیس قوه قضائیه می‌خواستند با همه زورگیران به شدت برخورد شود و به هیچ عنوان اجازه ندهند این مجرمان با اقدامات مجرمانه خود امنیت شهروندان را به خطر بیاندازند.

مرد سالمندی که در گوشه‌ای از محوطه ایستاده بود نیز گفت : چرا تا چند سال قبل اینقدر زورگیر با سن و سال کم نبود.برخورد قاطع با این مجرمان لازم است اما کافی نیست. چرا بررسی نمی‌کنند علت این افزایش سرقت‌ها چه بوده و سن مجرمان کاهش پیدا کرده است؟

اهالی به محل اجرای حکم گله داشتند و می‌گفتند نباید پارکی که محل اجتماع هنرمندان است برای اجرای حکم اعدام انتخاب می‌شد.

درحالیکه وحشت در چهره دو پسر زورگیر موج می‌زد سعی می‌کردند خود را خونسرد نشان دهند.محمدعلی که ۲۰ سال سن داشت با دیدن طناب دار دیگر نتوانست خودش را کنترل کند.علیرضا در گفتگو با خبرنگاران خود را بی‌گناه می‌دانست و گفت : قبول دارم اشتباه کردم اما نمی‌دانستم حکمم اعدام است.محمدعلی هم گفت :من نیازی به پول سرقتی نداشتم و فریب دوست ناباب را خوردم.











۱۴ نظر:

  1. حقشونه.هرکی گفته چرا اعدام ,گه خورده.
    یعنی چی.مردم نباید امنیت داشته باشند.
    چرا ما نباید مثل نیوزیلند باشیم؟چرا نباید مثل سوئد باشیم؟چرا نباید چمیدوننننم مثل فنلاند باشیم.
    یه ذره دولت شل بگیره میشه مثل آمریکا.میشه هفتیرکشی,میشه تگزاس.
    دو نفر با جرم کم باید بسوزن اینطوری تا برا بقیه عبرت بشه.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. در نیوزلند و فنلاند و سوئد هم اعدام می کنند!؟
      در آمریکایی که حمل سلاح آزاده(با شرایط خودش البته) آمار درگیری های مسلحانه چقدره؟! هیچ می دونید در ایران آمار درگیری با سلاح گرم چه میزانی هست؟

      حذف
    2. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151236461618861&set=a.379381403860.159601.251787963860&type=1&relevant_count=1&ref=nf

      حذف
  2. گیرم که میکشید.......

    پاسخحذف
  3. اگر قیامتی باشه و حساب و کتابی ، مطمئنا فراعنه و قوم مغول .... از ما رو سفیدتر خواهند بود

    پاسخحذف
  4. وحشی تو هستی،که درک نمیکنی یک وحشی با زور قمه به یک عابربیگناه حمله ور میشه و زورگیری میکنه،الدنگ،اگه تو با نظام مشکل داری هم چیز رو قاتی نکن.خودت رو بزار جای زن و بچه کسی که بهش حمله شده،کشتنش و پولهاش رو بردن.ببینم باز هم اینجور از ما تحتت احساسات بدر میکنی یا نه.

    پاسخحذف
  5. با سلام ، 1-به نظر من اینها دو تا جوان نبودن ، اینها دو تا حیوان بودن ، فرق انسان و حیوان در عقل و دانش و شعور و جدانه ، کسی که حاضره واسه بدست آوردن پول برای نجات مادرش به جان و مال و ناموس مردم تجاوز کنه و با زور و قلدری ازشون پول سرقت کنه،ذره ای از انسانیت و وجدان و مروت و جوانمردی و شرف نبرده و فقط یه حیوان دو پا هست و بنظرم اعدامش هیچ اشکالی نداره چون وقتی واسه جامعه و مردم جامعه مثمر نیست پس همون بهتر که زنده نباشه ، 2- اون مادر و خواهری که میدونه پسر و برادرش شرور و عوضی و دزد و راهزن و سارق و زورگیر هست باید قبل از اینکه چنین اتفاقی برای پسر و برادرش بیفته این رو بدونه که خون پسر و برادرش از خون بقیه آحاد مردم رنگین تر نیست و اونو باید فوری به پلیس معرفی کنه تا بعنوان مادر یا خواهر نمونه مورد تشویق جامعه قرار بگیره ، 3-من اگه بشخصه مادر یا پدرم هم از فرط بیماری و نداشتن پول تلف بشه یا فوت کنه حاضر نیستم این پول رو از راه ناجوانمردی و دزدی بدست بیارم چون بنظرم تمام اینها آزمایشی است از خدای بزرگ .4- در جواب اون دوستی که فرموده بودند یه روزی جوانهای پایین شهری میوفتن به جون بالاشهری ها باید عرض کنم ، هرکسی دوست داره پول دار بشه فقط نباید وحشی و راهزن و دزد باشه بلکه میتونه درس بخونه بخودش زحمت بده فکر کنه بخدا توکل کنه دکتر و مهندس بشه و بعد هم پولدار میشه،بله هرکسی که تو خونه بخوابه و تنبلی کنه هیچوقت به جایی نمیرسه بقول شاعر نابرده رنج گنج میسر نمیشود مزد آن گرفت که جان برادر کار کرد. 5-مطمئن باشید که اعدام دو حیوان انسان نمای به قول شما جوان بزودی باعث درس عبرت برای بقیه حیوانهای دو پای انسان نما میشه و من و شما براحتی میتونم اموالمون رو که برایش زحمت کشیدم رو براحتی توی خیابان و بانک و صرافی و طلافروشی جابجا کنیم و هیچ حیوان انسان نمایی هم به ما حمله نکنه،6- من هم موافق هستم که در کشور خیلی دزدی ها میشود اما دزدی 3000هزار ملیاردی باعث ترس و وحشت و خدای ناکرده ضرب و جرح کسی نمیشه و فقط رد مال و تحمل حبس میتونه آبسردی باشه بر این عمل زشت ولی وقتی یه حیوان انسان نمایی به آدم حمله میکنه و با قمه و چاقو ضربه میزنه اگه خدای ناکرده دستت یا صورتت زخمی بشه ایرادی نداره؟؟؟7- من از نیروی انتظامی و قوه قضائیه بخاطر این اعدام بسیار متشکرم و امیدارم ادامه دار باشه . 8- به نوبه خودم برای اون دو حیوان انسان نما با توجه به اینکه شاکی خصوصی اعلام رضایت نمود و فقط بعلت جنبه عمومی اعدام شدند ، از خدای کریم و رحیم و بخشنده میخوام که ببخشتشون و دیگه تو اون دنیا عذابشون نکنه چون بهرحال تمام ما انسانها از کوچیک تا بزرگ گناهکاریم و اگه توی این دنیا مجازات نشیم قطعا" توی اون دنیا مجازات خواهیم شد پس خدا هممون رو ببخشه .در عین حال از کلیه سروران عزیزم معذت میخوام و واسه نظرات همه احترام قائل هستم .

    پاسخحذف
  6. برای تمام کسانی که چه در اینجا چه در محل نمایش این وحشی گری جمع شدند و به جای اعتراض فقط نگاه کردند،متاسفم. تاسف من برای نا آگاهی و عدم تفکر موافقین اعدام است. در تمامی نسل کشی ها و وحشی گری های تاریخ افراد سنگدل با تفکیک انسان ها به دو گروه حیوان و انسان به مقاصد خودشون (تسلای عقده های رونی یا انگیزه های مالی )رسیدند. معیار حیوان خواندن دیگری برای شما چیست ای دوست عزیز؟ ایا شما در زندگی دروغ نگفته یا دزدی نکرده اید؟ حالا دروغ و دزدی کوچیک و بزرگش گناه و اشتباهه. این دو جوان به خاطر محیط بد خانوادگی و اجتماع امکان این رو پیدا کردند که توانایی گناهکاری شون رو عملی کنند حالا شما و من هنوز نتونستیم.


    حیوان انسان نما چه عبارتیه. فقط یه ذره فکر کنید دوست عزیز

    پاسخحذف
  7. معلومه نفس حضرتعالی از جای گرم بلند میشه که به این شکل فیض افشانی میفرمائید و فرت و فرت از خودت کلمات قصار تولید و تقدیم مینمائید البته حق هم داری چرا که تا چشم وا کردی همه امکاناتت فراهم بوده و توی نازونعمت، صبح با لیوان آب پرتقال مامانی ازرختخواب بلند شدی و شب با قصه های بابایی و بوس بوس سرجات برگشتی.
    شده تا حالا به خاطر گم کردن یک دفترچه چهل برگ مشق چنان کتکی از ناپدری بخوری که از ترس شلوارت خیس بشه،یا به خاطر چندرغاز پولی که مدیرمدرسه برای همیاری خواسته نتونی سر کلاس حاضر بشی؟ راستی جایزه هر نمره بیستی که میگرفتی چی بود؟ تا حالا کتک خوردن مادرت را از نزدیک دیدی آن هم از دست یک غریبه که زورچپون جای بابا نشسته و خودش را مالک همه چی میدونه،؟ شده بعد تعطیلی مدرسه جعبه بساط واکسی را آویزون گردنت کنند و زیر بارون حواله خیابانت کنند که چی؟ که مشتری واکس بیشتر از روزهای قبل گیر میاد تازه آخر شب هم دو تا کشیده بخوابانند زیر گوشت تا جرآت نکنی پولی برای خودت مخفی کنی و همه را پس بدهی.
    با این شرایط باز هم میتونی از رنج و گنج ودرس خوندن و دکتر شدن سخنرانی کنی؟
    من از کار این دو جوان حمایت نمیکنم ولی با اعدام این افراد، آن هم به این شکل شدیدآ مخالفم و این اقدام عجولانه آقایان را محکوم میکنم. مجازات اعدام اگر میتوانست نقشی در بازدارندگی ایفا کند مسلمآ امروز شاهد رشد این همه جرم و جنایت در سطح جامعه نبودیم

    پاسخحذف
  8. من رو 3سال پیش مورد زورگیری وحشیانه قرار دادند از امثال اینها و تا به امروز و همیشه با وحشت و مخفیانه به خیابون میرم..به امید مجازات پایدار تر برای همه این نامردها..

    پاسخحذف
  9. طبق ایات قران حکم سارق ودزداعدام نیست.درسته اونا کاراشتباهی کردند تازمانیکه مرتکب قتل نشدندمستحق اعدام نیستند.بایستی شلاقزده شوند وتبعید گردند.به فرموده ÷یغمبراسلا مسلمان درسه صورت ریختن خون مسلمان جایز هست:1:قتلی انجام دهد2:درصورت متاهل بودن عمل زنا انجام دهد3:ویا ازدین اسلام خارج شودوتوبه نکند.جهت اطلاع بیشر به سوره مائدهمراجعه شود

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. آنها به ناحق قربانی شدند تا جمهوری اسلامی صلابت خودشو و برخورد قاطعانه اش با بزه کاری رو نشان بدهد.یه افسر آگاهی می گفت روزانه ده ها مورد زورگیری توی تهران داریم،اینا چون رسانه ای شدند و جنجال به پا شد قربانی شدند!
      .
      بالاخره رهبری به عنوان ولی فقیه باید روز جزا پاسخگو باشد!

      حذف