سه‌شنبه، آبان ۱۶، ۱۳۹۱

ابوالقاسم خزعلی و میهمانان عید غدیر


سه شنبه‌ی هفته ی قبل،اعضای جبهه‌ی آزادی با یورش نیروهای امنیتی بازداشت و به بازداشتگاه اطلاعات انتقال داده شدند،صبح روز بعد شرکت کنندگان در این تجمع قانونی بعد از توقیف تمام مدارک همراهشان و با گرفتن تعهد به تدریج آزاد شدند.هیچ کدام از اسناد ضروری چون گواهینامه،کارت ماشین،شناسنامه،دسته چک،اوراق دولتی و ... عودت داده نشده است.

تعدادی نزدیک به ۲۰ نفر که از دانشجویان و نخبگان هستند همچنان در انفرادی اوین به سر می برند و علیرغم اینکه به خانواده هایشان اعلام کرده بودند در قبال وثیقه آزاد می شوند تا کنون چنین چیزی صورت نگرفته است.

دکتر مهدی خزعلی هفتمین روز اعتصاب غذای خشک خود را آغاز کرده است،منزل تمام بازداشت شدگان را تفتیش کرده اند و عرصه را هر آن تنگ تر می کنند.

روز عید غدیر هر سال آیت الله ابوالقاسم خزعلی جشن عید دارد و مردم برای تبریک نزد ایشان می روند،تعدادی از دوستان و هم اندیشان دکتر مهدی خزعلی به دیدن پدرشان رفتند و از ایشان خواستند اقدامی بکنند،ایشان به صراحت گفته اند مرگ آقا مهدی برایشان اهمیتی ندارد ،چون او رو در روی رهبری و نظام ایستاده است!!

آیت الله خزعلی گفته اند:" اگر مهدی از جنبش کثیف سبز و شخص منفور میرحسین موسوی برائت بجوید آزاد خواهد شد!" ایشان از این گله کردند که جنبش سبز عکس امام را پاره کرد و سوت و کف زدند!

مهدی خزعلی:
بارها گفته اند که اگر یک خط از جنبش سبز ابراز برائت کنی، همه مشکلاتت حل می شود نه تنها مسائل مالی و قضایی حل می شود، هر پستی بخواهی برایت مهیاست، اما من از آن ها چیزی نمی خواهم و نخواهم خواست،من از خدای خویش می خواهم که مرگم را یا شهادت درراه حق قراردهد و یا قلم بدست در پشت میز نشر.

به ایشان گفته شد آیا مولا علی هم مخالفانش را به زندان می افکند؟آیت الله پاسخ داد علی بر روی طلحه و زبیر شمشیر کشید،ولی حضرت آیت ا... ،طلحه و زبیر اقدام عملی کردند،محاربه کردند،شمشیر کشیدند ولی شمشیر آقا مهدی شما ،قلم و اندیشه اش بود.

آیت الله خزعلی بارها در این دیدار به اکبر هاشمی رفسنجانی جسارت کردند و او را مسبب تمام به قول خودشان فتنه های بعد انتخابات دانستند.ایشان در پاسخ اینکه حق با دکتر بود،او سالها قبل راجع به احمدی نژاد هشدار داد و ویرانی مملکت را پیش بینی کرد و همگان را به اقدام عاجل فرا خواند، از فساد مالی اطرافیانش گفت، از عوامفریبی هایش گفت،اما هیچ مسئولی توجهی نکرد، گقتند:"من از احمدی نژاد تا وقتی خوب بود دفاع می کردم  ولی مشایی او را به بیراهه کشاند و در دیدار خصوصی به احمدی نژاد گفتم تو شاه شدی،چون در برابر ولایت ایستادی"

گقتند حاج آقا مردم تا کی باید تاوان سعی و خطاها را بدهند؟مگر می شود یکی از ابتدا خوب بوده باشه بعد منحرف بشود؟(آیت الله خزعلی معتقد بودند احمدی نژاد فرشته ای است که خدا او را آورده است!)تمام این انحراف ها را دلسوزان قبلا هشدار دادند ولی شما و همفکرانتان توجهی نکردید،و نتیجه ی هشدار های فرزند شما هفده پرونده ی  قضایی و حقوقی معادل ۱۰ سال تبعید و ۱۴ سال زندان و ۹۰ ضربه شلاق شد،که ایشان فرمودند ما باید تابع ولایت باشیم!
اینجا و اینجا را ببینید

در ادامه ی این مجلس داماد آیت الله خزعلی،محمد رضا رضا زاده که در دولت نهم احمدی نژاد استاندار فارس بود و بعد از دولت اخراج شد و منافع اقتصادی زیادی از قبل دولت نهم و دهم برده بود(همسرش انسیه خزعلی از طرف دولت دهم پاداش خود را گرفت و به ریاست دانشگاه الزهرا رسید) با توهین و جسارت و هتاکی نسبت به میهمانان آیت الله خزعلی همگی را با بی شرمی از خانه بیرون کرد!در رفتار ائمه و علما سابقه چنین رفتار زشتی را نداریم که میهمان را با عربده کشی از خانه یک آیت ا... بیرون کنند!
لازم به ذکر است که آیت الله خزعلی زمان اعلام مرجعیت حجت الاسلام خامنه ای(سال ۱۳۶۸) حاضر به تایید مرجعیت ایشان نشد و معتقد بود ایشان هنوز مجتهد نیستند!

حضرت آیت ا...، اشتباه در تشخیص و گوش به فرمان تحلیلهای اطرافیان بودن تا به کی؟!حضرت آیت ا... حافظ قرآن و نهج البلاغه،تا به کی زندگی و مال و جان و ناموس و آبروی مردم باید در گرو بی تدبیری ها و مطامع و امیال نفسانی مشتی جاهل،پیرمرد فرتوت و مفسد اقتصادی و اخلاقی باشد!؟

اگر به "یوم تبلی السرائر" اعتقاد دارید،چگونه می خواهید پاسخ این همه ظلمی را که به مردم روا داشته اید بدهید؟چطور در برابر رسولش سر بالا خواهید گرفت؟آنجا دیگر بین شما و عدالت ،"آتش" قضاوت خواهد کرد،و عاقبت به خیر نخواهید شد.

امروز هفتمین روز اعتصاب غذای خشک مهدی خزعلی بود،معمولا کسی که دست به اعتصاب خشک می زند بیش از۱۰ روز دوام نمی آورد،آقا مهدی بار قبل ۶۶ روز و بار قبل از آن ۲۷ روز در اعتصاب غذا به سر برد.