سه‌شنبه، دی ۱۳، ۱۳۹۰

سمیر دی جی،فرزند آیت الله عضو مجلس خبرگان رهبری



سمیر نام مستعارش است نام حقیقی اش محمد حسین ، فرزند آیت الله حافظ قرآن و نهج البلاغه است

دوستانش او را"سمیردی جی"صدامی کنند.در هیچ جایی با نام اصلیش ظاهر نمی شود،هر کجا که به مشکل برخورد می کند از موهبت نام "آیت الله خبرگان" بهره می گیرد.آلبوم های مثلا دلفریبی منتشر می کند! آلبومهایی که قطعاٌ توسط هیچ شخص دیگری نمی تواند ازوزارت ارشاد مجوز بگیرد اما برای آقازاده فرق می کند، خواننده آماتوری که آشنایی چندانی به نت ندارد امابه راحتی ازهر خط قرمزی ردمی شود. در چند آلبومی که ارائه کرده،جزعشوه و ناز،هنردیگری نمی توان درآن ها یافت.
اخیراٌ در شبکه ماهواره ای ایرانیان(متعلق به برادر دیگرش علیرضا) که شبکه ای منتسب به گروه انحرافی و جناب مشایی است بانام "سمیرزند" وباعنوان مجری مشغول به کار شده،درحالی که جناب آیت الله شبانه روز به چپ و راست،فتنه و انحراف لعنت می فرستد!

سمیر عاشق هایده و مهستی و حمیراست ،کپی از موزیکهای معروف این خوانندگان در بسیاری از آهنگها واجراهایش آشکار است.لا فتی الا علی لا سیف الا ذو الفقار نام قطعه ای است که فرمان فتحعلیان اجرا کرد،کنسرت فتحعلیان لغو و ممنوع الکار می شود اما آقازاده همچنان می تازد...
فریاد "علی مولاست" را فتحعلیان سر می دهد اما نانش را آقازاده دی جی می خورد، این هم نوعی عدالته!عدالتی که آیت الله مفسرش است .پدرکهنسال وحافظ قرآن و نهج البلاغه، مساوات را اینگونه در جامعه پیاده می کند، برای فرزندِ جناب آیت الله چنین رفتار و منشی حلال است اما برای دیگران حرام،استثنایی برای فرزند وجود دارد که دیگران از فهمش عاجزند.آیت الله  موسیقی را حرام می داند و اسباب لهو ولعب! اما وقتی به فرزندش می رسد حکایت فرق می کند.کافیست آقازاده باشید تا تمام راه ها برایتان باز شود،نگران  مجوز وهزینه استودیو نباشید راه همواراست.(استودیویی میلیاردی در نیاوران و دبی متعلق به علیرضا) مهم آقازاده بودن است،آن هم از نوع مجلس خبرگان و تدوینگر قانون اساسی! بد نیست آیت الله سری به بحثهای صورت گرفته در زمان تدوین قانون اساسی بزند و نظرات خود را در باب رسانه وموسیقی مروری دوباره کند...

به راستی چرا جناب "محمدحسین"در همه جا با نام مستعار سمیر ظاهرمی شود؟چرا در هیچ اثری با نام اصلی دیده نمی شود؟چرا در همه کنسرتها ومجالس عروسی با نام فامیلی جعلی فعالیت می کند؟اگر عملکرد بی غل و غش باشد چه نیازاست به چادر سر کشیدن؟


  علیرضا(سمت چپ) با آیت ا... در روز قدس امسال

یادتان می آید چه تعداد در این کشور به جرم داشتن یک نوار یا گوش دادن به موسیقی توهین و تحقیر و جریمه و بازداشت و مضروب شدند؟؟ پس عدالت شما کجا رفته حضرت آیت ا... خزعلی؟
 
حضرت آیت الله فکر می کنید آن ور آب نمی دانند سمیر فرزند شماست؟؟می دانند و به روی خود نمی آورند،ولی به زودی از شما باج خواهی خواهند کرد.

این ور آب هم همینطور خواهد بود،همانگونه که بارها سر تخلفات مالی فرزندانتان به رهبری باج داده اید،همکاری علیرضا فرزندتان با "برادران قاچاقچی" یکی از آن موارد است!!

حضرت آیت الله ابوالقاسم خزعلی،در این باره چه دارید بگویید؟

ما بی صبرانه منتظریم








۱۰ نظر:

  1. اگر غیر مغرضانه مینوشتی خیلی بهتر بود
    من متوه نشدم کی حافظ قران و نهج البلاغه است اسن پسره سمیر یا باباش ؟
    2-
    چهرش که خوبه خوشگله و این اخری که با اهنگ مهستی ساخته بود خیلی الب بود
    من اصلا موزیک ایرانی گوش نمیدم و واقعیتش هیچکس را هم نمیشناسم که بخوام قضاوتی بکنم در مورد صداش یا موسیقی ولی این کلیپی که این مردک اسمش یادم رفته معرفی کرد جالب بود
    3-برای اون پدر همین بس که هیچکدام از بچه هاش راه پدر را قبول ندارن ولی اینکه با نام و موقعیت پدرش کاست تولید کنه خیلی مسخره است

    پاسخحذف
  2. الاغ جان ... البته ببخشیدا کلمه ایی مناسبتر نیافتم ... شما با باباهه مشکل داری چرا یقه بچه رو میگیری ، اگه با بچه مشکل داری با باباهه چیکار داری آخه ... هنوز که هنوزه تو این خراب شده هیشکی نمیدونه با کی مشکل داره یا با کی تفاهم داره اونوقت دم از آزادی میزنن آ؟خه الاغ رو چه به آزادی؟؟؟؟؟

    پاسخحذف
  3. دو دوزه یا گمنامیان فرقی نمی کنه هر دو را باید به یک گاری بست.چرا مدام از قفس بیرون میای و پاچه می گیری؟؟برگرد برو توی قفست،ولی بپا اشتباهی نری توی قفس مسعود و مریم لجنی.اونا به تو شرف دارند.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درود بر شرف گمنامیان و دودوزه.
      امیدوارم هرجا که هستند تندرست و سرفراز باشند و فراموش نکنند که اگر ایران آزاد شود و خود را معرفی کنندف استقبالی بی نظیر را از مردم ایران زمین بویژه جوانانی همچون من و دوستانم خواهند دید.

      حذف
    2. خب که چی!؟این مردم از کسانیکه دعوت کردن و به خاطرشون به میدون اومدن حمایت نکردن و تنهایشان گذاشتند حالا شما می خواهید از این دو نفر چه استقبالی کنید!؟اولی که اصلا ارزش گوجه فرنگی و تخم مرغ رو هم نداره.حیف گوجه فرنگی کیلویی ۴۰۰۰ تومن و تخم مرغ دانه ای ۴۰۰ تومن :دی

      حذف
  4. اگر غیر مغرضانه مینوشتی خیلی بهتر بود
    من متوه نشدم کی حافظ قران و نهج البلاغه است اسن پسره سمیر یا باباش ؟
    .................
    من کینه ی شخصی ندارم،حرف سر این است که چرا اینها از نفوذ پدر سوء استفاده می کنند!و چرا پدر به خاطر آبروی خانواده اش اصول خود را زیر پا می گذارد،این عدالت است؟مرگ فقط برای همسایه خوب است؟من موسیقی گوش می دهم و مشکلی ندارم.پدر حافظ نهج البلاغه و قرآن است.

    پاسخحذف
  5. "...هنوز که هنوزه تو این خراب شده هیشکی نمیدونه با کی مشکل داره یا با کی تفاهم داره اونوقت دم از آزادی میزنن..."

    شما که انقدر بی ادبی که هنوز طرز کامنت نوشتن رو بلد نیستی، همان بهتر که آزادی نداشته باشی! لابد از نظر شما آزادی، یعنی دریدگی و بی حیایی!!

    پاسخحذف
  6. ندارم،حرف سر این است که چرا اینها از نفوذ پدر سوء استفاده می کنند!
    2-
    و چرا پدر به خاطر آبروی خانواده اش اصول خود را زیر پا می گذارد،این عدالت است؟مرگ
    ***********************
    ممنون از توضیحاتتون
    ولی به نظر من این دو از هم جدا هستن
    این طبیعی شده که هر کسی که به خودش اطمینان نداره و اعتماد به نفس متعادل را نداره برای شروع کاری این طبیعی است که از قدرت و نفوذ کسی دیگر برای راه برد هدفش استفاده کنه چه بهتر که اون فرد یکی از نزدیکان مورد اعتمادش باشه نمیشه به این سمیر دی ی خرده گرفت
    ولی با شما کاملا موافقم که پدر نمیباید از موقعیت خودش برای پارتی بازی و ... استفاده کنه و به قول شما آیا این عدالت است؟مرگ خوبه اما برای همسایه
    ولی خبر جالبی بود
    جالبتر اینکه این پدر با این سن زیاد چطور یک پسر کم سنی مثل ایشون هم داره پیدا کنید پرتقال فروش رو هههههههههههههه

    پاسخحذف
  7. فرض که یه نفر پسر آیت ا... خزعلی میخواد رو پای خودش وایسته از اسم پدر دوری کنه و کاری که میخواد انجام بده ، از کجا که اینجور نیست ، ازون سمیر و باباش مهم تر این که امیدوارم کم کم یاد بگیریم اخلاق حرفه ای و انسانی رو تو نوشته هامون رعایت کنیم
    من که فکر نمیکنم این نوشته چیزی جز اتهام ثابت نشده باشه ، تخریب ،

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دوست عزیز مثل اینکه شما متن را با توجه نخوانده اید،ایشان با استفاده از رانت پدر و ارتباط های رفاقتی در ارشاد و دولت مهرورز آلبوم های خود را منتشر می کند.اتهام ثابت نشده؟؟چی ثابت نشده؟ابهام شما کجاست؟بفرمایید تا برایتان بگویم.ضمناً من عرض کردم چطور این فرزند می شود خلف ولی فرزند بزرگتر که از هیچ رانتی استفاده نکرده و در راه آزادی و استقلال کشور د زندان و اعتصاب غذا و حال وخیم جسمانی به سر می برد نا خلف است؟

      حذف