سه‌شنبه، دی ۱۳، ۱۳۹۰

مقام معظم حاکمیت،به کجا چنین شتابان!؟

دو تا برادر می شوند مثل سمیروعلیرضا،محبوب و نورچشم پدر و جریان انحرافی و باند مشایی،یکی مثل مهدی مغضوب درگاه ولایت و حاکمیت و .... به راستی جمهوری اسلامی به کجا می رود؟به قول خودشان "این تذهبون؟"

پرونده پس از پرونده به جرم عدالت خواهی و حق گویی،آیا استیفای حقوق مردم خطیرترین وظیفه ی قوای سه گانه نیست؟اگر یکی از این اختلاس ها و تخلفات میلیاردی و اخلاقی دولت احمدی نژاد ،در دوران اصلاحات رخ داده بود فریاد وامصیبتای امت همیشه در صحنه! و حضور خود جوش کفن پوشان را شاهد نبودیم؟؟

ای بنیانگذار و قافله سالار انقلاب کجایی که ببینی،دزدان همگی همره این قافله هستند،سرکه ریختی شراب شد!!

اعلام جرم مبهم دادستان و تشکیل پرونده نهم!




نمی دانم خیلی مهم شده ام! یا خیلی خاطر مرا می خواهند! یا دوستان بند 350 دلشان برایم تنگ شده است! (هرچند، برادران فرموده اند او را دور از سایرین نگهدارید تا به تضارب افکار نپردازد!) از وقتی نامه به رهبری نوشته ام، دیگر ابلاغ های مرا به دایره ابلاغ نمی دهند، کارها تسریع شده است و شتابی بیشتر از سرعت سقوط ریال و صعود دلار پیدا کرده است!  اگر کل کشور تعطیل باشد و کارها امروز و فردا شود، کار پرونده من بحمدلله با سرعتی سرسام آور به پیش می رود، اساساً دادستان محترم خط تولید راه انداخته است و روزی یک پرونده برایم تولید می فرماید، باید نامش را در فهرست تولیدکنندگان ثبت کنیم! خداقوت دادستان! ماشاءالله به این همه تلاش و سازندگی!

دیگر ابلاغ ها را به دایره ابلاغ نمی دهند، یک مامور عملیات دادستانی قبول زحمت فرموده و شخصا می آورد، پرسنل ما او را به نام می شناسند، می خواهیم برایش کارت ساعت درست کنیم، دیگر خودش یک پای ثابت موسسه ماست، چندی پیس مدیر دفتر شعبه 26 شخصاً ابلاغ جلسه رسیدگی را آورده بود! اگر کارهای مملکت همه این طور پیگیری می شد، الان ما در رده اول اقتصاد جهانی بودیم!!!

از زمانی که به رهبری نامه نوشتم و خواستم که هفته ای یک بار حضوری نقدها را به گوش ایشان برسانم، هفته ای یک احضاریه از قوه قضاییه دریافت کرده ام! پرونده پشت پرونده! برای کامنت ها، برای ...، می خواهند خسته ام کنند، فشارها طاقت فرساست، نهمین پرونده را به شعبه جدیدی فرستاده اند، درست مقابل شعبه قبلی! همان شعبه ای که شکایت من از ایران یک سال و اندی است خاک می خورد و احضاریه ای ارسال نشده، برای من در کمتر از 24 ساعت احضاریه می فرستد!

در احضاریه موظف هستند علت حضور را بنویسند، اما آنرا مبهم گذاشته اند، گویا علت چیزی است که شرم دارند بر قلم آورند! نوشته اند: " در خصوص اعلام جرم دادستان عمومی و انقلاب تهران و گزارش وزارت اطلاعات علیه شما ..."

بر خلاف قانون، مامور ابلاغ تاریخ ابلاغ را در ذیل احضاریه ثبت نکرده و آنرا امضا نکرده است! تاریخ ابلاغ را خالی گذاشته اند!!!

بگذریم، این نهمین پرونده است، دیروز وکلای من لایحه دفاعیه اولین پرونده را تقدیم دادگاه کردند و بلافاصله احضاریه نهمین پرونده دریافت شد!

خدا ریشه ظلم را بکند

مهدی خزعلی
1390/10/13

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر