یکشنبه، مرداد ۱۲، ۱۳۹۳

غیرت دینی!

غیرت دینی یعنی سردار بنز سوار!

قالی باف:
"ما نظام اسلامی هستیم و غیرت دینی داریم."نباید اجازه دهیم یک خانم در طول وقت اداری و طی روزها و ماه‌ها ساعت تماس و معاشرتش با نامحرمان بیشتر از محرم، شوهر و فرزند او باشد.غیرت ما کجا رفته است؟ حالا «بی‌بی‌سی» هرچقدر می‌خواهد حرف بزند.





علی ربیعی(وزیر کار):
غیرت دینی را هم درایستادگی مقابل زورگویی های ظالمان جهان وهم در ارتقای کرامت بانوان می دانم. غیرت دینی را در این می دانم زنی با فقر و گرسنگی سربربالین نگذارد، غیرت دینی تقویت بنیان خانواده است. تعداد زنان سرپرست خانواربه صورت تصاعدی افزایش یافته است، بنابر این غیرت دینی این است که اشتغال در کشور به ویژه برای این قشر رونق گیرد و آسیب های اجتماعی کاهش یابد،حقوق معلولان ادا شود، هیچ زنی از روی استیصال به کار تن در ندهد و بتواند مهر مادری را به نمایش بگذارد.

فاطمه راکعی، فعال حوزه زنان:
تفکیک جنسیتی ربطی به «غیرت دینی» ندارد. این مساله دربخش‌های مختلف اجتماع نه جایگاه فرهنگی دارد و نه جایگاه اجتماعی و نه شرعی، همان‌گونه که وقتی بحث تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها مطرح شد، امام (ره) به‌شدت با آن مخالفت کرد.

به ما هم گزارش‌هایی مبنی بر بروز برخی بی‌اخلاقی‌ها در شهرداری که ناشی از کمبودهای فرهنگی و دینی برخی از مدیران و کارکنان شهرداری است، رسیده است. به نظر می‌رسد شهردار تهران برای درمان این مساله ساده‌ترین راه را برگزیده‌اند. درحالی که باید به جای فکر کردن به چنین گزینه‌هایی به فکر استفاده از مدیرانی با فرهنگ و دین پرور باشند.

شاید آغاز فساد اخلاقی در شهرداری تهران طی سالهای اخیر با ورود احد قدمی،داماد پروین احمدی نژاد -خواهر محمود احمدی نژاد- آغاز شده  باشد!

احد قدمی متولد سال ۱۳۶۰ سومین داماد پروین احمدی‌نژاد،مداح است قدمی در زمانی که مادر همسرش به شورای شهر رسید، مدیر کل حراست سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور شد که پس از مدتی از این پست کنار گذاشته شد. مدتی به حراست ایران‌خودرو رسید و پس از مدتی طی حکمی از سوی علی ترکاشوند، رئیس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به سمت ریاست مجموعه ورزشی شهید کشوری منصوب شد.گفته میشود فسادهای اخلاقی و مالی دلایل کنار گذاشته شدنش بوده است.