دوشنبه، دی ۱۸، ۱۳۹۱

جزییات ماجرای روح ا... حسینیان و رابطه ی نامشروعش با یک زن شوهردار



زن با معرفی خانم موسوی از بنگاه کاریابی(موسوی به این طریق برای حسینیان خانم جور می کرده) به روح ا... حسینیان برای کار در مرکز اسناد انقلاب اسلامی معرفی می شود.حسینیان از او خوشش می آید و به او پیشنهاد رابطه ی جنسی می دهد،زن (دارای همسر و فرزند) مقابله می کند،حسینیان با گذاشتن کلت بر روی سرش او را تهدید می کند که در صورت عدم پذیرش او را می کشد و جنازه اش را توی گونی گذاشته و سر به نیست می کند،می گوید اطلاعاتی است و در بیت رهبری رفت و آمد دارد و هیچوقت بازخواست نمی شود.(حسینیان نماینده مجلس در دوره ی هفتم و هشتم

با زور و ارعاب به زن شوهر دار تجاوز می کند!

سعیدی و شعبانی باجناق های حسینیان که دومی محافظ شخصی او نیز هست برای حسینیان و خودشان از طریق خانم موسوی چنین زن هایی را که برای کار به آنها مراجعه می کنند به دام می اندازند .

همسر زن که راننده ی جاده هست متوجه پیامک ها و تلفن های مشکوک می شود،زن را به شدت کتک می زند و موهایش را می تراشد.سرانجام زن همه چیز را اعتراف می کند.

رمضان سال ۱۳۸۹ است،زن و شوهرشکایت به دادسرای ۱۱ میدان منیریه نزد آقای ابرار می برند و او آنها را به دادسرای کارکنان دولت میدان ارک نزد آقای فضلعلی می فرستد.خسرو خوبان(روح ا... حسینیان) دچار سکته می شود!

زن و شوهر نامه به رهبری می نویسند، همزمان شکایتی نیز در دادسرای ویژه ی روحانیت نزد حاج آقای قدیانی(دادستان دادگاه ویژه روحانیت) تنظیم می شود،قدیانی قول می دهد حسینیان را مجازات و از زن اعاده ی حیثیت نماید.
وزارت اطلاعات پرینت تمام پیامک های روح الله حسینیان را که از تلفن های متعلق به مرکزاسناد انقلاب اسلامی می فرستاده می گیرد و در تمام آنها حسینیان آگاه به شوهر دار بودن زن بوده است.(متنهایی نظیر:وقتی شوهرت رفت بیا... کی شوهرت می رود؟.... چه مدت تهران نیست ؟ و....)تمام مدارک در پرونده لحاظ شده است.بعد ها حسینیان به وزارت اطلاعات می گوید اصلا این کار را کرده ام خب که چی؟! و وزارت دست از پا دراز تر سکوت می کند چرا که آقای حسینیان به محافل مخوف و زیر زمینی اطلاعاتی متصل است و شدیدا از طرف رهبری حمایت می شود.

قبل از عید است،قدیانی از بیت رهبری دستور می گیرد که زن و شوهر را آرام کند و با قول مساعدت و دادن ۷۰۰ هزار تومان آنها را راهی مشهد و زیارت برای فراموش کردن قضیه می کند!!شوهر زن می گوید حاج آقا این پول چیه؟قدیانی می گوید می خواهم در کار خیری شرکت کنم،شما برای تغییر آب و هوا و روحیه ی خود بروید ما هم حسینیان را به مجازات می رسانیم.

بعد از عید زن و شوهر برای پی گیری به دادسرای ویژه ی روحانیت برای نتیجه ی کار می روند،تا یک ماه پاسخی دریافت نمی کنند،بعد از یک ماه تهدید می شوند که در صورت پی گیری،زن را سنگسار خواهند کرد چرا که حاج آقا حسینیان بی گناه هستند و نمی دانستند این زن شوهر دارد و به حکم قرآن و شرع خطایی نکرده (زن می گوید حاج آقا حسینیان هیچوقت صیغه هم جاری نکرده و گفته این چیزا برای ما نیست!) و زن ،ایشان را اغفال کرده است!

زن،شوهرش و فرزندش تهدید به قتل می شوند!

زن اصرار می کند که حاضر است تا سنگسار شود ولی روح ا... حسینیان به مجازات برسد،زندگی اش تباه شده،آبرویی برایش نمانده،نمی خواهد بگذارد حسینیان با دیگران هم چنین کند.(زن می گوید همزمان با من زنان دیگری با حسینیان بوده اند و آنها هم از ترس جان و آبرو جرات شکایت ندارند).

از بیت رهبری دستور مختومه شدن پرونده می رسد!
تمام اسناد و فیلم های اعترافات این پرونده موجود است.اگر خسرو خوبان(روح ا...حسینیان) انکار کند و یا دادگاه ویژه ی روحانیت رسیدگی نکند ،منتشر خواهند شد.

۳۹ نظر:

  1. اگر این موضوع صحت دارد سکوت شما خیانت است پس به هر شکل که صلاح است سکوت نکنید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما خیلی راحت رای صادر می کنید.ولی خیلی مسایل رو باید در نظر گرفت.صبور باشید و اینقدر عجله نکنید.به وقتش...

      حذف
    2. اگه یک سگ دهنشو به دریا بزنه دریا نجس نمیشه این یارو و تویی که به محمد(ص) توهین کردی جفتتون از اون سگ نجس ترین

      حذف
    3. متوجه نشدم.کی به پیامبر توهین کرده!؟

      حذف
    4. این هدف نهایی قدرتهای پشت پرده جهانیست که با در آبنمک نگه داشتن یک فرد از سال 42 و یک انقلاب کاملا مبهم ریشه مذهب و دین و مقدسات مردم را بخشکاند و همه را دین زده کند الآن اگر جرات دارید راجع به دین صحبت کن از هر جا بشود آویزانت میکنند

      حذف
  2. وقتی پیشنماز در مسجد بگوزد مقلد حق دارد در مسجد بریند.
    وقتی محمد با زنان مردم ان کار را کرد، چرا این کثافت نکند.
    این عین اسلام است، گر نمیدانی .بدان ! با از بین بردن این کثافتها مشکل حل نمیشود،باید ایدولوژی کثیف حاکم بر جامعه را پاک کرد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. تهمت نزنید.شما به مقدسات بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان توهین می کنید.

      حذف
    2. در رابطه با اینجور مقدسات و اسلام فقط یک جمله کافیست :
      درخت را باید از میوه اش شناخت . درخت خوب میوه خوب میآورد و درخت بد میوه بد.

      حذف
    3. هرچه می کشیم از دست شما یک و نیم میلیارد می کشیم. چهار و نیم میلیارد دیگه پشم و شما خر خود می رانید.
      دنیای خودتان را به کثافت می کشید به خودتان و خدایتان مربوط است ولی نه خودتان و نه شریعتتان و نه خدای زهرماریتان حق ندارد دنیای دیگران را خراب کند.

      حیف که جنگ نمیشود تا ما شما را در راه خدایتان قربانی کنیم و یه شهادت برسانیم شاید خدمتی کرده باشیم. شما راهی بهشت موعود خودتان شوید و ما نیز دنیا را از وجود ناپاکتان پاک کنیم

      شما هم اگر مدارکی دارین خیانت است که افشا نشود

      حذف
  3. از خوك بي ناموس تر هستيد اگه سندها رو منتشر نكنين / مگه كسي شما رو محدود كرده كه سند رو نيم كنين / قطعا خبر تون دروغه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. برو رد کارت با ناموس!!

      حذف
    2. حالا گیرم که دروغ باشه. با حساب خودت اون میمونی که رهبرت رییس جمهورش کرد که باید از تو بی ناموس تر و خوکتر باشه که 8 ساله داره کس شعر میگه و یه سند هم ارائه نکرده. جمع کن بساطتو بی همه چیز

      حذف
    3. اون میمون داره کوس رسوایی اینا رو همه جا می زنه.فقط آهن،آهن رو می بره

      حذف
  4. ایران شده کثافت خانه! زن خراب و مرد هوس باز مثل ریگ ریخته فرقی هم نداره چکاره باشن هر چقدر موقعیت ها بالاتر باشه کثافت کاریها بیشتره

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. برای اینکه اخلاقیات فراموش شده.برای اینکه خانواده ها، بچه های خود را تربیت نمی کنند.رها کردند به امان خدا!

      حذف
  5. خوب حالا یکی اومده شریعت این دین جنسی رو بجا بیاره فریاد وامصیبتا سر میدید تا خر زباده تو این ایران انتطار خر سوار هم داشنه باشید ای ضامن آهو ضمانت این یار غارتو بکن آهو رو ول کن تو رو وکیلی به ابورفرز یا قسم به امامزاده عجرم

    پاسخحذف
  6. يعنى الان سند دارى و منتشر نمى كنى ديگه!؟
    يا العجب
    خر خودتىو7جدوابادت

    پاسخحذف
  7. ادم باید خودشو جای اون خانواده بزار من نمیگم ادم خوبی هستم ولی اگه زن هم خودش راضی بود که هیچی ولی اگه با زورو تهدید اسلحه بوده بخدا قسم شما هم دارید گناه میکنید اگه ابروی نداشته این پست فطرت رو نبرید

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. زن راضی نبود.می گفت به زور اسلحه و تهدید مرگ همسرش و فرزندش بوده.می گفت دایم فرزندش می گفت یه آقای فلان یه آقای بهمان.و مشخصات باجناق حسینیان رو می داده.اونا تهدیدش کرده بودن همه جا با فرزندت هستیم و می کشیمش.یه خانواده ی بدبخت که کسی رو نداره ازش حمایت کنه.صداش به جایی نمی رسه.

      حذف
  8. i hope he gets what he deserves hanging from a rod like a dog.that's what a rapist must get.if he did point a gun on me,i would have done the same thing as this lady forced to do

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. این موارد قبلا هم بوده، آخوند عبدالمجید معادیخواه وزیر ارشاد اوائل رژیم و ایجاد رابطه اش با آن خانم مجری برنامه برای کرو لالها یا آخوند علی فلاحیان ورابطه اش اونهم با تهدید با خانم قائم مقامی مهماندار هواپیما که بعدهم اون بیچاره رو کشت یا معاون فرهنگی دانشگاه زنجان و موارد بسیار دیگه چرا باید فکر کنیم این یکی ممکنه دروغ باشه اون هم این مردک که خودش با افتخار به آدمکش بودنش اعتراف میکنه آیا انها واقعا آدمند؟این هم سند.

      حذف
    2. Unfortunately he is connected to the horrible security service and they threaten the victims to death to get the evil affairs they want

      حذف
  9. شک دارم کسی که واقعا تفکر دینی داشته باشد ته دلش این کارها را عیب بداند. اصولا در اسلام ارزش زن از یک عدد مرغ بیشتر نیست.

    این موارد بسیار است و علاوه بر روحانیون شیعه و سنی در کشیشان هم سابقه طولانی دارد. هرکس خودش را به خدا وصل کرد ریگی به کفش دارد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. بی شرافتی و بی عزتی آدم ها رو پای خدا، دین یا هر چیز دیگری گذاشتن، سطحی ترین نگرش به وظیفه ی انسانیت افراده. هیچ اصلی از اصول زندگی به انسانی که عقل داره توصیه نمی کنه مثل یک حیوان و حتی پست تر از حیوان رفتار کنه. بهتره کمی دست از تعصبات ابلهانه بردارید و بی طرفانه دلیل رفتار رذیلانه ی دیگران را بسنجید...

      حذف
  10. هه هه ،هنری آلفرد کی سین جرررر"

    پاسخحذف
  11. اسلام همین است
    شما وقتی تاریخ اسلام را می خوانید می بینید که در همه جای آن رد پای تجاوز و همخوابگی با زنان شوهر دار ــ که شوهرشان کشته یا اسیر شده در همان شب یا روز یا چند روز بعد و حتی بدون رعایت عده ــ توسط محمد یا علی یا عمر یا ... دیده می شود.
    این عین اسلام است و حتی در رياقزآن هم به این مسایل اشاره شده است.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شما جای توهین های زشت و به دور از مدنیت و اخلاق، مطالعه کنید.شما حق اهانت ندارید.این ادبیات چاله میدانی در شان یه محیط اجتماعی نیست.ضمنا رفتار حاکمیان ایران ارتباطی با اسلام حقیقی ندارد.

      حذف
    2. خفه شو حیوون کثافت
      تو چی میفهمی از زندگی و شخصیت جناب محمد(ص)و علی(ع) ؟
      یه کسی خودشو پیرو یه مسلکی میدونه و میاد هر غلطی دلش خواست میکنه .
      اون مسلک و شریعت و دین و پیامبر الهیش چه گناهی کردن که باید تاوان یه آدم آشغال مزور دورو رو بدن ؟
      پس تویی که نسنجیده حرف میزنی ؛ یه کم فکر کن
      منم نه آدم مومنی هستم نه طرفدار کسی ولی دوست ندارم که حقیقت پایمال بشه و من سکوت کنم
      دوست ندارم به وجود نازنین ائمه اطهار توهین بشه
      جانم فدای محمد و علی و فاطمه و حسن وحسین وآلهم اجمعین

      حذف
    3. کاش همه مانند شما اندیشه می کردند واقعا چرا مردم به جای ریشه یا بی صورت پرسش را پاک می کنند آیین اسلام چه ربطی به اشتباهات دیگران دارد؟

      حذف
    4. شکم گرسنه این چیزا رو نمی شناسه.وقتی فقر از در وارد بشه دین از پنجره خارج میشه!

      حذف
  12. دوستان مبارز انقلابی مدافع همجنسبازان این مطلب بود یا داستان سکسی تخیلی ؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. روایتی که خود آن خانم،در حضور شوهرش تعریف کرد!

      حذف
  13. داستان عبدوس امام جمعه کرج به کجا کشید که این داستان سرانجامی داشته باشد؟

    پاسخحذف
  14. نمی دانم با این اخبار کج و کوله چه هدفی را دنبال میکنید؟ وقتی مدعی هستید که سند دارید چرا فقط داستانسرایی میکنید ؟ شما در چه جایگاه و مقام منزلتی بودید که توانستید مدارک و اسناد با این مهمی را بدست آورید؟ نکنه که در ضد اطلاعات هستید و کس و کارت اطلاعاتی هست و داره با فروش اطلاعات نان میخوره؟ آخه عزیزم این مملکت اینقدر خر تو خری نیست که هر الغی بیاد یه کوسی بکنه و بعد بگه من اطلاعاتی هستم کسی کاری بهش نداشته باشه. گیرم این آقا یه کوسی را گیر آورده و کرده ترو به این اراجیف چیکار؟ نمی دوئنم با کوس شرها بدنبال چی هستی؟

    پاسخحذف