دوشنبه، بهمن ۰۲، ۱۳۹۱

خاندان احمدی نژاد و رانت قدرت!


احدقدمی‌متولدسال۱۳۶۰سومین‌دامادپروین‌احمدی‌نژاد،مداح است قدمی در زمانی که مادر همسرش به شورای شهر رسید، مدیر کل حراست سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور شد که پس از مدتی از این پست کنار گذاشته شد. مدتی به حراست ایران‌خودرو رسید و پس از مدتی طی حکمی از سوی علی ترکاشوند، رئیس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به سمت ریاست مجموعه ورزشی شهید کشوری منصوب شد.گفته میشود فسادهای اخلاقی و مالی دلایل کنار گذاشته شدنش بوده است. شاید آغاز فساد اخلاقی در شهرداری تهران طی سالهای اخیر با ورود احد قدمی،داماد پروین احمدی نژاد -خواهر محمود احمدی نژاد- آغاز شده  باشد!




روح الله بهمنی ۲۹ ساله دیگر داماد پروین احمدی نژاد،مداح است.گفته میشود در ناآرامی‌های بعد انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۸ او از سردسته‌های نیروی‌های سرکوبگر لباس شخصی بوده است!






حمیدرضا افراشته دیگر داماد پروین احمدی‌نژاد در سال ۸۴ به نهاد ریاست‌جمهوری رفت و در گروه مشاوران جوان این نهاد، معاونت استان‌ها را بر عهده گرفت.او از حامیان سرسخت ماشیی بود.وی در نهاد ریاست‌جمهوری و در سمت معاون امور استان‌ها فعالیت‌های خوبی داشت و به اکثر شهر‌ها برای افتتاح یا سخنرانی پروژه‌ها سفر می کرد.

                            



در آخرین جلسه شورای عالی استاندارد(دهم دیماه۱۳۹۰) به ریاست محمود احمدی نژاد، مهدی خورشیدی آزاد(داماد محمود احمدی نژاد)در سن۳۰سالگی دبیر شورای مشاورین رئیس‌جمهور با حفظ سمت به عنوان رئیس سازمان ملی استاندارد ایران منصوب شد. نظام‌الدین برزگری که تا چند روز پیش رئیس سازمان ملی استاندارد بود، در واکنش به انتصاب مهدی خورشیدی اظهار امیدواری کرد هرچه که به خیر و صلاح این سازمان است، اتفاق بیافتد!

وی در دولت اول احمدی نژاد طی حکمی با امضای پرویز داودی به سمت مشاور نهاد و دبیر شورای مشاورین رئیس‌جمهور رسید.


مهدی خورشیدی شهریور ماه سال ۹۱ به ریاست بیمارستان فیروزآبادی رسید. بیمارستان سابقه داری که در سال ۱۳۱۳ به همت مرحوم سيد رضا فيروزآبادی به صورت وقفی تاسيس شده بود تا خدمات تخصصی را به صورت رایگان یا با کمترین هزینه به بیماران مناطق محروم تهران ارائه دهد. با این حال خورشیدی ۳۳ ساله وقتی رئیس این بیمارستان شد که تنها ۲سال از فارغ التحصیلی او در رشته پزشکی عمومی دانشگاه شهید بهشتی می گذشت.




پروین احمدی نژاد متولد۱۳۴۰ گرمسار
تحصیلات لیسانس الهیات
فوق لیسانس فلسفه اسلامی
دکتری مدرسی مبانی نظری اسلام (فلسفه اسلامی)




۵ سال مدیریت دبستان و پیش دانشگاهی
مدرس حوزه و دانشگاه
عضو شورای اسلامی شهرستان شمیرانات و لواسانات
عضو شورای آموزش پرورش شهر تهران
عضو شورای آموزش پرورش اسلامی شهرستان شمیرانات و لواسانات
همکاری با مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری در موضوع تحکیم و تقویت جایگاه زنان در سه حوزه فردی، خانوادگی و اجتماعی
عضو شورای سیاستگذاری صدا و سیما در موضوع زن و خانواده
عضو بسیج اساتید
عضو ستاد ساماندهی فعالیت‌های سازمانهای مردم نهاد شهر تهران

عضو ستاد هماهنگی شورایاری محلات شهر تهران.


۱ نظر:

  1. مهدی خورشیدی شهریور ماه سال ۹۱ به ریاست بیمارستان فیروزآبادی رسید. بیمارستان سابقه داری که در سال ۱۳۱۳ به همت مرحوم سيد رضا فيروزآبادی به صورت وقفی تاسيس شده بود تا خدمات تخصصی را به صورت رایگان یا با کمترین هزینه به بیماران مناطق محروم تهران ارائه دهد. با این حال خورشیدی ۳۳ وقتی رئیس این بیمارستان شد که تنها ۲سال از فارغ التحصیلی او در رشته پزشکی عمومی دانشگاه شهید بهشتی می گذشت.

    پاسخحذف