چهارشنبه، دی ۰۶، ۱۳۹۱

انتقاد دولت از وزیر بهداشت!

لینک در بالاترین

روزنامه ی ایران،دیروز ۵ دی ماه ۱۳۹۱

در حالیکه رییس جمهور در گفت و گوی تلویزیونی تا کید کرده احدی حق ندارد به بهانه نبود ارز قیمت دارو را بالا ببرد،خانم دکتر وحید دستجردی (وزیر بهداشت) دو روز پس از تاکید رییس جمهور ،اظهار می دارد صحبت های ما همان صحبت های قبلی است و به علت افزایش نرخ ارز ،افزایش در قیمت دارو خواهیم داشت.


چهارشنبه،بیست و دوم آذر ۱۳۹۱



روزنامه ی اطلاعات سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۱

۴ نظر:

  1. آفرین به دکتر احمدی نژاد، از جمله کارهای بسیار سنجیده برکناری این زن بی لیاقت وابسته به بیت بود که در طول این مدت فقط به فکر خرید سهام از بیمارستانهای خصوصی (پارس، رسالت، پارسیان و ... و سهام کارخانه های دارویی برای خودش و شوهرش و خواهرش و رییس دفتر دزدش (دکتر آقاجانی) بود. باید هم از کارخانه های دارویی دفاع کنه، با سهامهایی که خریدند به نفعشونه، حالا هر بلایی سر مردم بدبخت بیاد مهم نیست! تو کشور ما هر کس رییس میشه فقط به فکر خودشه! دکتر طباطبایی شد رییس دانشگاه بهشتی بلافاصله شد سهامدار بیمارستان مهراد و ... دکتر لاریجانی هم همینطور فقط با دزدی و نفوذ سیاسی و امنیتی بیمارستانها و کارخانه های دارویی رو مجبود میکنند سهمام مفتی به خودشون و دارو دستشون بدند! فقط تکلیف سوء استفاده های این خانم و دارودستشو مشخص کنید مخصوصا" آقاجانی. متاسفانه تو کشور ما دزدا که برکنار میشند بلافاصله از طرف بیت مقام ظلما پاداش میگیرند!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. دولت احمدی نژاد،به گواه مجلس،سازمان بازرسی کشور وقوه قضاییه،بیشترین فساد مالی و اداری و اختلاس و عدم مدیریت را بعد از انقلاب داشته است.

      حذف
  2. حساب دزدیها و سهامهایی که این خانم از بیمارستانها و کارخونه های دارویی و شرکت های تجهیزات پزشکی برای خودشو و لاریجانی و دارو دستشون گرفتند چی میشه؟ زنده باد دکتر احمدی نژاد

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. ان شاء الله با اون دکتر صلواتیتون محشور بشین

      حذف