پنجشنبه، دی ۰۷، ۱۳۹۱

کاپیتان "قالی باف"،پله برقی "متروی تجریش" یک ماه هست خرابه!


از یک ماه قبل هر بار که گذرم به ایستگاه متروی تجریش می افتد می بینم بلند ترین پله برقی آنجا (به سمت پایین) که شاید بیش از ۵۰ متر طول دارد خراب هست و پیرمرد و پیر زن و معلولین ویلچری(با کمک مردم) از پله ها پایین می آیند!

امروز یاد یکی از دوستانم که تازه از ینگه دنیا برگشته بود افتادم،می گفت وقتی بعد از اتمام تحصیلات تکمیلی که به ایران برگشته بود هر نقص و نارسایی که می دید بی درنگ اعتراض می کرد(چون آنجا یاد گرفته بود که حقوق شهروندی خود را بگیرد)،اگه کسی آشغال توی خیابان می ریخت یا بوق بی جا می زد(البته بوق بی جا و با جا ندارد،کلا تجاوز به حقوق دیگران محسوب می شود)،یا خیابان را یک طرفه می آمد و ... اعتراض می کرده.

چند بار گذرش به پمپ بنزین ... افتاده بود و دیده بود یکی از جایگاه ها خراب است،سرانجام پیاده میشه و به مدیر پمپ بنزین شکایت می کند و تهدید می کنه که به شرکت نفت اعتراض خواهد کرد ،چند روز بعد که مجددا به آن جایگاه می رود پمپ مورد نظر درست شده بود!

او معتقد بود خیلی وقتها سکوت و بی خیالی و مسئول نبودن شهروندان باعث تداوم نارسایی ها است.حرفش منطقی بود ولی منم تا حالا به دفتر مدیر ایستگاه متروی تجریش نرفتم تا پرس و جو کنم چرا پله برقی کار نمی کند!

خلاصه چند تا عکس گرفتم تا بلکه به گوش آقای خلبان،کاپیتان قالیباف برسد(چه خیال خامی،او الان تخته گاز به سمت ریاست جمهوری می تازه).



سردارقالیباف دشمن خونی احمدی نژاد در انتخابات ۸۸ بود،نوار صوتی که در بحبوحه ی درگیری های بعد انتخابات منتشر شد خود گویای همه چیز بود.قالیباف سال ۸۴ چند روز قبل و بعد انتخابات ریاست جمهوری در انفرادی اوین بود(این موضوع امنیتی بود) چرا که بیت رهبری به شدت از او واهمه دارد و معتقد است او استعداد کودتا را دارد!

هر چند شخص رهبری حامی او هست و فرماندهان عالی رتبه ی سپاه با او روابط حسنه ای دارند اما بیت رهبری و دار و دسته ی احمدی نژاد به شدت از او هراس دارند و از هیچ چیز برای ضربه زدن به او کوتاهی نمی کنند.

گرگها با هم به نزاع برخواسته اند و دودش توی چشم ملت می رود!

روح الله حسینیان : مردم مراقب باشند و نباید با افتتاح چند پروژه توسط شخصی(قالیباف)، وی را برای ریاست جمهوری اصلح بدانیم زیرا شاید دیگر احمدی نژادی ظهور نکند تا این خاندانهای قدرت طلب را منقرض کند.

چندی قبل در خبرها خواندیم مداحی به سمت ریاست در مترو منصوب شده و این در حالیست که کارکنان مترو بعد از سالها هنوز رسمی نشده اند! عموم کارکنان مترو از این شرایط ناراضی هستند ولی چاره ای دیگر  برای امرار معاش ندارند.

سردار عزیز الله رجب زاده،فرمانده پلیس تهران را که سهم زیادی در سرکوب معترضین،بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ داشت به ریاست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران منصوب می شود!

تمام در و دیوار ایستگاه های مترو و واگنهای قطار رو با سیاهی و محرم و شهدای کربلا و زندگینامه ی آنها و حدیث و روایت پر کرده اند طوریکه آدم احساس می کند وارد هیئت عزاداری شده است!

مانیتورهای ال سی دی توی واگنها تمام مدت مراسم عزاداری پخش می کنند و یا مراحل ساخت گنبد و بارگاه های حرمین امام ها را که در عراق و به هزینه ی هنگفت ایران ساخته می شوند نمایش می دهند!

هزینه های هنگفت انتخاباتی آقای قالیباف شروع شده،پروژه های نیمه تمامی که به شدت در حال پیگیری هستند در دستور کار قرار گرفته اند و پیمانکارها بی حساب و رویه مقادیر معتنابهی منابع مالی را به جیب می زنند تا آقای شهردار بر رقبا غلبه کند!

هر گوشه ی شهر خرابی و بی نظمی و هرج و مرج وکثیفی،موج می زند!

آقای سردار دکتر محمد باقر خان قالیباف،انقدر به این ملت ظلم نکن،دو روز قدرت و حکومت ارزشش رو نداره.نام بردن بی عدالتی ها و ریخت و پاش های سرکار بیش از حوصله ی این مقاله است!

۲ نظر:

  1. سردارکاپیتان رئیس قالیباف طرقبه،همشهری مگر کوری نمیبینی وضع مردم را؟ارواح بابات میخواهی تو انتخابات هم بیایی،زرشک

    پاسخحذف