شنبه، شهریور ۰۴، ۱۳۹۱

اکبر امینی بازداشت شد!



اکبر امینی امروز به پلیس امنیّت احضار و بازداشت شد .

نیروهای امنیتی ازصبح روز چهارشنبه مورخ 91/6/1 شروع به آزار و اذیت اکبر امینی نموده  و هر جا که می رفت به دنبالش بودند. چند ماشین و موتور سوار، دم در منزل و محل کار او مستقر بودند،بعد از چند روز که اکبر امینی دائم تحت نظر و تعقیب و مراقبتِ مشهود قرار داشت ، امروز پس از چند روز تعقیب و گریز چهارم شهریور - برادرش به پلیس امنیّت احضار شد و پس از حضور اکبر امینی در پلیس امنیت برادرش را آزاد نمودند .

احتمالاً دلیل احضار اکبر امینی ، وحشت حاکمیّت از وی است که در طی روزهای برگزاری اجلاس سران کشورهای غیر متعهّد ، کاری انجام ندهد . پیش از این هم در 25 بهمنِ سال گذشته که سالگرد صعود اکبر امینی از جرثقیلی در تهران و در نتیجه جرقّه ی شروع حضور اعتراضی مردم در خیابان ها بود ، وی را به پلیس امنیّت احضار و  بازداشت کرده بودند .

مهدی خزعلی در وبسایت خود نوشته است:
 دو سه روزی است که ماموران امنیتی خانه ی اکبر امینی را در محاصره دارند و موجب ایذاء اویند، او را تعقیب و مراقبت می کنند، آنهم تعقیب آشکار سپر به سپر!

چند ماشین و موتور سوار، دم در منزل و محل کار او مستقرند، از میهمانی افطار باغچه چلیکا شروع شده است، حتی مسئول باغچه را خواسته اند و سین جیم کرده اند که چرا از اینها پذیرایی کرده ای؟

آخر رستوران چی چه گناهی دارد، عده ای رفته اند و در رستورانی افطار کرده اند، این جرم است؟  حال اکبر هم یک میهمانی داده است، این همه تعقیب و گریز برای چیست؟ مگر شما کار و زندگی ندارید، این هزینه را به خود ما بدهید تا برایتان از بام تا شام مصور هر کجا می رویم بفرستیم...! راستی ما که همه آمد و شدمان را برایتان در سایت گزارش می کنیم، محبت فرموده خرج و مخارج تیم عملیات و تعقیب و مراقبت را به حساب سرای اهل قلم واریز فرمایید...!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر