جمعه، آبان ۲۷، ۱۳۹۰

امروز به نماز جمعه رفتم


امروز برای دیدن دوستی که از سال ۱۳۷۸ ندیده بودمش رفتم نماز پر شکوه جمعه!فکر می کردم خطیب،حاج کاظم صدیقی،عموی دکتر مهدی خزعلی باشه ولی محمد امامی کاشانی بود.کاشانی تنها خطیبی بود که در بحبوحه ی حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۸ در نماز جمعه اعتدال را رعایت می کرد و کمتر توهین و سم پاشی بر علیه جنبش سبز می کرد و همگان را توصیه به تقوی می کرد!

دو تا بحث را کرد که برایم جالب بود،یکی گفت در زمان حال که امام زمان غایب هست باید مطیع نایبش حضرت آیت ا... خامنه ای باشیم و خداوند (سوره انفال،آیه ۵۳)(حالا چطور قرآن را با آقای خامنه ای تطبیق داد بماند)خود تصریح کرده که: اگر اين نعمت را نگه نداريد و اين ولايت را حفظ نكنيد خداوند نعمت‌ها را از شما می گيرد و آن وقت است كه می گويد از ديگران نترسيد بلكه از من بترسيد يعنی به ما می گويد از آمريكا، اسراييل و اين و آن ‌كه می خواهند به نظام جمهوری اسلامی لطمه بزنند نترسيد بلكه از من كه خدا هستم بترسيد كه من اين نظام را از دست شما بگيرم..(آمین)

ذَلِكَ بِأَنَّ اللّهَ لَمْ يَكُ مُغَيِّرًا نِّعْمَةً أَنْعَمَهَا عَلَى قَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُواْ مَا بِأَنفُسِهِمْ وَأَنَّ اللّه سَمِيعٌ عَلِيمٌ

یک جا هم گفت؛ قریب به ۹۸ درصد و خرده ای به جمهوری اسلامی رای دادند(۱۳۵۸) و این یعنی الان همه جمهوری اسلامی را با این شکلی که هست قبول دارند(۱۳۹۰)،چند روز قبل رهبر معظم انقلاب در سخنان خود در رابطه با تهديد آمريكا مطالب بسيار عالی و بلندی را فرمودند و تمام سایت ها و روزنامه ها و تحلیل گرهای سیاسی و ....(منابع استناد ایشان چی هست بماند) گفتند ما نمی توانیم بر علیه ایران اقدامی بکنیم به دو دلیل؛یکی نیروی نظامی ایران! و دیگری پشتیبانی مردم از حاکمیت!(تکبیر کوبنده ی حاضرین)

 آخرشم دوستمو ندیدم و دست از پا دراز تر برگشتم خونه.راستی این دوستمون یه جانباز نمی دونم چند درصد هست(دو پا یه چشم یه گوش نداره و اونایی هم که داره نصف و نیمه هست،حالا دیگه خودتون درصد جانبازیشو تخمین بزنید)سال ۱۳۷۶ که من در ستاد آقای خاتمی فعالیت می کردم رفته بودم خونه ی این دوستم ، الله کرم و دهنمکی و چند نفری دیگه از اراذل و اوباش عزیزحضور داشتند،به دوستم به شوخی گفتم حاجی دنیا و آخرت رو می خوای به خاتمی رای بده و یه دسته از بروشورهای تبلیغاتی آقای خاتمی رو هم دادم دستش،خندید و گفت دست رو دلم نذار که خونه،خاتمی رو مفسد می دانست و استخوان در گلوی آقا!،الله کرم و دیگران از کوره در رفتند و در برابر حرفام موضع گیری کردند که این عزیزان را دعوت به لالمونی کردم(مثل دعوت به تقوی آقای امامی کاشانی)

تا یادم نرفته چندی پیش به ملاقات  عباس پالیزدار رفتم، از آقای پالیزدار پرسیدم هنوزم مستندات خود بر علیه امامی کاشانی را متقن و صحیح می دانید که او تصریح کرد آنچه در آن جلسه ی به یاد ماندنی –دانشگاه بوعلی همدان-  گفته است عین حقیقت بوده و هست(بر طبق مستنداتی که سازمان بازرسی کشور در اختیار ایشان گذاشته بود)،"همه اش عین واقعیت بود جز مواردی که راجع به هاشمی رفسنجانی گفتم ،که شنیده هایم از تیم احمدی نژاد بود."

آیت ا... محمد امامی کاشانی صاحب چندین معدن سنگ(دهبید) و کارخانه و ... خدا قبول کنه.


افشاگری عباس پالیزدار راجع به آیت ا.. امامی کاشانی
خطیب نماز جمعه ی تهران و عضو خبرگان رهبری 
مجمع تشخیص مصلحت نظام و تولیت مسجد سپهسالار

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر