یکشنبه، مهر ۲۴، ۱۳۹۰

به برکت شورای نگهبان؛ فاسد ترین دولت تاریخ ایران با تقلب به روی کار آمد





محمد تقی کروبی، فرزند مهدی کروبی در یادداشتی که در وب سایت شخصی خود منتشر کرده، در خصوص مسائل روز کشور مطالبی را بیان نموده است. به گزارش سحام نیوز، وی در بخشی از یادداشت خود خطاب به احمد خاتمی و احمد جنتی آورده است: ” لازم میدانم به دو عضو شورای نگهبان که بعد از دست بردن در آرای ملت و ریختن خون فرزندان این کشور بر  سنگ فرش های خیابان و پنهان کردن جنایات کهریزک، با چشمان از حدقه بیرون زده از تریبون نماز جمعه به ترویج خشونت پرداختند و  دستگاه قضائی را به صدور احکام سیاسی بیشتر علیه نخبگان کشور تشویق کردند، این واقعیت تلخ را یادآور شوم که به برکت امثال شما و دخالت مستقیم شورای تان فاسد ترین دولت تاریخ ایران با تقلب به روی کار آمد. برخلاف ادعای آقایان چنین اختلاس هایی  نه در کشورهای پیشرفته بلکه در نظام های دیکتاتوری نظیر لیبی و سوریه هم سابقه ندارد. ”

این جانباز جنگ تحمیلی که همکنون دوران نقاهت درمان را سپری می کند در بخش دیگری از مطلب خود در خصوص فساد مالی رئیس دولت و حمایت حکومت از وی آورده است: “آری در پرتو حمایت های بی حد و حصر می توان سیصد میلیارد تومان از پول شهرداری تهران را غیب کرد، به فروش غیر قانونی نفت مبادرت ورزید، معادن، مخابرات و سایر منابع اصلی کشور را به نام خصوصی سازی و در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی با بهایی اندک  اختصاصی ساخت  و …  و در نهایت آب از آب تکان نخورد.  حتی مانند وزیر اقتصاد می توان منکر اصل موضوع شده و یا مانند رئیس دولت مستقر با گردن کلفتی رقبای خود را تهدید به افشاگری می کند.”

فرزند مهدی کروبی در پایان نامه خود خطاب به خاوری؛ رئیس مستعفی بانک ملی ایران، گفته است: “ آقای خاوری شما می توانید با بازگشت خود اولا از حیثیت و آبرو خود دفاع کرده و ثانیا توطئه آندسته از صاحبان قدرت و فساد که نمی خواهند ابعاد واقعی این پرونده و پرونده های مشابه معلوم گردد را به چالش بکشید. اگر بیم جان دارید حداقل برای حفظ شان و آبروی خود و نیز ادای دین به جامعه با مصاحبه با رسانه های مستقل  ابعاد مختلف این فساد را روشن کنید. ”

لازم به توضیح است که وی پای راست و بخشی از شنوایی خود را در جنگ از دست داده بود. محمد تقی کروبی که در دانشگاه های مطرح انگلستان مشغول به فعالیت علمی بود، وی با شدت گرفتن اعتراضات مردمی، علیرغم سکونت در انگلستان، مجددا برای حضور در کنار پدر به کشور بازگشت و از آن تاریخ به بعد مانند محمد حسین کروبی، برادر بزرگتر خود؛ ممنوع الخروج گردیده بود. متاسفانه حکومت نه تنها مهدی کروبی، بلکه تمام خانواده وی را از طرق مختلف تحت فشار قرار داده است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر