یکشنبه، اسفند ۰۶، ۱۳۹۱

سایت بازتاب بدنبال افشای فساد گسترده اخلاقی در میان مسئولان کشور،از دسترس خارج شد!

سایت بازتاب از روز پنجشنبه از دسترس خارج شده و آنطور که مدیر مسئول آن در صفحه فیس بوک خود نوشته حکم دادگاهی دارد. فواد صادقی نوشته بود که دادگاه تشکیل می شود قاضی می گوید چیز خاصی در پرونده نیست، حتی یک سوال هم نمی پرسد، اما وقتی برای گرفتن حکم مراجعه می کنی، می بینی هم به حبس هم به جریمه نقدی محکوم شدی،از علت می پرسی می گوید برادران پیگیری کرده اند، حواله ات می دهد به دادگاه تجدید نظر، فکرمی کنی آنجا چه خبر است؟ اما تاکنون هیچ رسانه ای این خبر را منتشر نکرده است.

هفته گذشته سایت بازتاب امروز بدنبال افشای برخی از مفاسد اقتصادی به فساد گسترده اخلاقی در میان مسئولان کشور پرداخت.

 این سایت نوشت: کسانی که تا دیروز متصدی کشف فساد روشنفکران و مدیران تکنوکرات بودند، خود در دام فساد اخلاقی افتاده اند. رسوایی این افراد یا از طریق کشفیات خانوادگی همسر و نزدیکانشان بر ملا می شود و یا از طریق فعالیت نهادهای نظارتی، به ویژه حفاظت اطلاعات دستگاه ها .ارتباطات جنسی برخی مداحان مشهور با خانم های متعدد، سقوط اخلاقی مدیران امنیتی و قضایی، صرف مشروبات الکلی و مواد مخدر توسط نیروهای به ظاهر حزب اللهی زنگ فروپاشی اخلاقی را به صدا درآورده است.

طی هفته های اخیر سایت بازتاب اقدام به افشاگری در مورد ارتباطات سعید مرتضوی و بابک زنجانی کرده بود. به نوشته بازتاب، بابک زنجانی در دولت احمدی نژاد، علاوه بر دلالی هواپیما و واگذاری پروژه‌های رانتی، ده‌ها میلیارد دلار نفت به صورت غیرقانونی و پیش از آغاز تشدید تحریم‌ها، بدون اسناد ضمانتی موثر به بابک زنجانی تحویل داده شده که او از این معاملات، در طول پنج سال گذشته به ثروتی بالغ بر هزاران میلیارد تومان رسیده است.

با افشای نواری که سعید مرتضوی از فاضل لاریجانی ضبط کرده بود، پای بابک زنجانی بیش از پیش به رسانه‌ها باز شد و ارتباط او با سید حسین میرکاظمی، مشهور به رعیت همان کسی که عکس معروفی از او با کلتی در دست در جریان راهپیمایی های اعتراضی ۸۸ منتشر شده بود، به رسانه ها راه یافت.




۲ نظر:

  1. Excellent weblog right here! Also your website so much
    up very fast! What host are you using? Can I get your affiliate link for your host?
    I desire my web site loaded up as fast as yours lol

    Visit my blog post ... buy twitter followers

    پاسخحذف
  2. i didn't get your point! what do you mean!?could you clarify it please?

    پاسخحذف