پنجشنبه، تیر ۱۵، ۱۳۹۱

جدیدترین هواپیمای جاسوسی اسرائیل یک پروانه ۲۰ گرمی است/پشه ی جاسوس



به گزارش روزنامه اسرائیل هایوم، این پروانه ۲۰ گرمی، قادر به گرفتن عکس های رنگی، پرواز عمودی و توقف در هوا به مانند یک هلی کوپتر است.

سازمان صنایع هوافضای اسراییل که با کمک آمریکا ساخته شده، اعلام کرده است که این اختراع در درگیری ها و جنگ های زمینی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. سربازان در جنگ با درآوردن این پروانه از جیب شان آن را به پشت خطوط نیروهای مقابل ارسال می کنند.این هواپیمای کوچک اسرائیل دوربین ۰٫۱۵ گرمی به همراه یک مموری کارد دارد و از طریق یک کلاهخود از راه دور قابل کنترل است.

بنابراین گزارش، با گذاشتن این کلاه خود بر روی این هوایپمای جاسوسی، شما خود را در کابین خلبانی پروانه قرار داده و در واقع هر انچه را که می بیند، به صورت زنده مشاهده می کنید.دوبی بنیامینی، رئیس ادراه مینی روباتیک صنایع هوافضای اسرائیل گفت: مزیت این پروانه آن است که قادر به پرواز در یک محیط بسته است.

این پروانه ۲۰ گرمی، قادر به گرفتن عکس های رنگی، پرواز عمودی و توقف در هوا به مانند یک هلی کوپتر است.وی افزود: امروز، هیچ وسیله ای دیگری نیست که بتواند اقدام مذکور را انجام دهد.این پروانه که هیچگونه صدایی از خود تولید نمی کند، در هر ثانیه چهار بال خود را چهارده بار تکان می دهد.


ضمنا:


اين پشه مصنوعی با کنترل از راه دور علاوه بر دوربين مخفي و ضبط صدا ،  خود يک آزمايشگاه کامل است که با گرفتن نمونه سلول فرد و با اناليز DNA آن و تطبيق آن با بانک اطلاعاتی خود ،اطلاعات شخص را مخابره می کند . در ضمن می تواند يک Micro RFID  را به پوست شخص تزريق کند که رديابی او را ساده کند . 


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر