جمعه، آبان ۰۶، ۱۳۹۰

بازدید مهدی خزعلی از نمایشگاه مطبوعات وحواشی آن!

امشب،پنجشنبه ۵ آبان۱۳۹۰ ،به همراه دکترمهدی خزعلی به نمایشگاه مطبوعات واقع در مصلی تهران رفتیم،در غرفه های اعتماد و شرق مردم استقبال خوبی کردند و دکتر مهدی چند خطی به یادگار نوشت و چند کلمه ای هم گپ زد ،که به اصرار غرفه داران روزنامه ی جوان(در جوار فارس و کیهان) وارد غرفه ی جوان شد.


چه استقبال با شکوهی!!
جاتون خالی از هر طرف هجوم آوردند و با خشونت و عصبیت شدیدی شروع به بازجویی-عذرمی خوام - سوال پرسیدن کردند:"چرا با صدای آمریکا مصاحبه کردی؟مگه پدرت ازت تبری نجست؟مگه قول نداده بودی دیگه حرف سیاسی نزنی؟(همینطور تند و خشونت آمیز که نوشتم) جالب یکی از آقایان بود(حمید داوود آبادی) که مدام از دکتر سوال می کرد :"ولی فقیه زمانت کیه؟" دکتر با طمانینه و صبوری و لبخند همیشگی پاسخ های کوتاه و مفیدی به بازجویی های آقایان و خانم ها(که خیلی مودب تر بودند!) داد.

نمی دونم این چه مرض و بیماری هست که مخالفین دوست دارند توی وبسایت دکتر و یا رسانه ها سوال های تکراری و احمقانه ای که بارها و بارها توسط دکتر پاسخ داده شده اند رو دوباره تکرار کنند!!



خلاصه مشتی جوان بیست و چند ساله که رنگ جبهه و جنگ را ندیده بودند این بسیجی دلاور را دوره کردند وعجبا که اینان خود را صاحب ارزش ها می دانند و دیگران را غیر خودی و غریبه!!

مهدی خزعلی گفت معتقد به ولایت ائمه و معصوم هست و در حال حاضر ولایت را شایسته ی کسی می داند که منتخب واقعی خبرگان و مردم باشد.گفت که ارتباطی با خاک سرخ هرمز ندارد و تنها خاک سرخی که می شناسد خاک سرخ گلگون به خون برادر شهیدش"شهید حسین" است.در ادامه تاکید کرد دست و پای پدر را می بوسد ولی با او اختلاف عقیده دارد و پدر هم دکتر مهدی را معتقد به ولایت و معاد و اسلام می داند.حمید داوود آبادی مکررا از خزعلی سوال کرد که "ولی فقیه شما کیه،نام ببر" و ایشان هم بارها گفت آن کسی که منتخب واقعی مردم و خبرگان باشد،و یقینا ولی فقیه مقام الوهیت ندارد!الان خدا نماینده ی ولی فقیه است!!

گفت یک بسیجی خیبری هست و مسبب تمام فلاکتی که کشور و مردم به آن دچار هستند را احمدی نژاد و تیم اش می داند. ایشان تاکید کرد که شش سال قبل گفته بود که احمدی نژاد برای ریشه کن کردن روحانیت و ارزش ها آمده کسی جدی نگرفت ولی حالا بر همگان آشکار گردید که آنچه او می گفت واقعیت داشته.در جواب کسانی که بر او خرده گرفته بودند که چرا با صدای آمریکا سخن گفته ابراز داشت که به ما تریبون بدهند همین جا حرف خودمونو می زنیم.گفت دیدید من بر خلاف آنچه که تبلیغ کرده بودید فرار نکرده ام و همین جا در ایران هستم!؟( یک ماه قبل که دکتر چند روزی را به سفر رفته بودند رسانه های دروغ پراکن مثل جوان و رجا نیوز نوشتند که مهدی خزعلی فرار کرد!)

صاحبان غرفه روزنامه ی جوان به هم می گفتند میکروفون می آوریم تا صدای مصاحبه را همگان بشنوند(فکرشو بکنید انقدر قدرت و اختیار داشتند که تمام این سوال و جواب ها رو از بلندگو پخش می کردند و جمعیت زیادی دور دکتر  جمع شده بوند،عکاس ها عکس می گرفتند و فیلمبرداری می کردند) خلاصه یکی به دیگری گفت این یهو همه رو رسوا می کنه اون یکی گفت تبعاتش با من،بذار هر چی می خواد بگه،ما دوره اش می کنیم و او کم می آورد و برنده ی میدان ماییم(به قول خودش بچه ها رو صدا کرد تا به وقتش شعار بدن و هوچی گری کنند)،غافل از اینکه باز هم پیروز میدان مهدی بود و آنها که عرصه را بر خود تنگ دیدند شروع به هتاکی کردند و مصاحبه رو به هم زدند و شروع به فحش و مرگ بر ضد ولایت فقیه گفتن کردند.یکی جلو آمد و با بی شرمی به دکتر گفت:" خاک بر سرت کنند" و وقتی حقیر به او اعتراض کرد که چرا جای بحث و منطق ناسزا می گویی ،جانشینان خلف اوباش لمپن،سعید تاجیک ،به من حمله ور شدند و برخورد فیزیکی کردند.

خلاصه موج مخالفین دکتر را سوق داد به غرفه ی روبرو که فارس نیوز(همان فالس نیوز خودمان)،در آنجا شنیده می شد که تیم قبلی که با تیم فعلی اخوی بودند(جوان و فارس وابسته به سپاه هستند) شروع کردند که "باید او را از این جا بیرون کنیم،اجازه ی حرف زدن بهش ندیم،مثل اونور توطئه می کنه و مردم جمع می شوند و ..."

تیمی از حفاظت نمایشگاه که سر و صداها را شنیده بود مثلا به حفاظت از دکتر پرداختند،که البته یکی از آن ها می گفت این جا شر درست نشه بروند بیرون توی پارکینگ خودروها هر کاری می خواهند بکنند!!یاد برخورد سعید تاجیک با فائزه هاشمی در پارکینگ شاه عبدالعظیم افتادم!

جمعی از جوانان به هواداری از دکتر آمدند و در میان فحش و ناسزاهای مخالفین از مهدی خزعلی حمایت کردند و او را تشویق نموده و از او بابت روشنگری ها و مرد بودنش تشکر کردند،مردم عادی هم همه با ابراز ارادت و دست تکان دادن از مهدی خزعلی تشکر و قدر دانی می کردند.(این جا هم مردم همگی حامی هستند و مشتی جاهل لمپن و بی تربیت فحاشی و لجن پراکنی می کردند).

همین تیم حفاظت نمایشگاه می گفت دیروز هم به خانم محتشمی پور حمله کردند و فحش های رکیک ناموسی دادند،به محمد علی ابطحی و حتی به صفار هرندی! حمله کرده بودند،دیگر آش چقدر شور شده که سگان هار ،خودی ها رو هم گاز می گیرند!!


عکس ها ی بالا هم در بخش طنز نمایشگاه بود!، بیشتر فاجعه بود تا طنز


غرفه ی رسالت و انبار لویی برگزیده ی منصف ترین منتقد دولت!!


۱۱ نظر:

  1. همیشه همین طور هست. کسانی که از موضع ضعف عقلانی هستند و منطقی در رفتارشان دیده نمی شود، متوسل به خشونت، توهین، افترا و بدگویی می شوند و تنها حربه ای که در مقابل دیگران دارند همین است... حرف هایی که بارها و بارها گفته شده را باز هم می گویند، همان جواب ها را می شنوند و باز تکرار و تکرار!!

    پاسخحذف
  2. در تنگنای حیرتم از نخـوت رقیـب _ یارب مباد آنکه گدا معتبر شود
    خدا قوت. دست مریزاد

    پاسخحذف
  3. سلام برادر عزیزم
    آقا میخواستم بگم اینقدر به سگها توهین نکنید. اینجایی که من زندگی میکنم اکثر مردم سگ دارن. این لمپن ها که گفتی به خدا یک هزارم سگها ادب و شعور ندارن.

    پاسخحذف
  4. ضمنا به اون آقای حمید داود آبادی بگو حضرت علی گفته مرد یا شکمش رشد میکنه یا مغزش. ظاهرا شکم ایشون که رشد خارق العاده ای داشته!!

    پاسخحذف
  5. این خیکی کی هست مانند گوریل میماند از بس خورده مال ولایت اینجوری شده

    پاسخحذف
  6. حمید داوودآبادی نویسنده ی رمان های جبهه و جنگ است یعنی ادبیات جنگ ما را می نویسد!!ادبیات اون دلاور مردان که خون خود را برای استقلال و حفظ تمامیت ارضی دادند اینگونه بوده است!؟هرگز
    .
    ایشان شدیدا از فیلم مزخرف و مبتذل و توهین آمیز اخراجی ها دفاع می کرد و از حامیان سر سخت مسعود دهنمکی بود و به عزیزی چون عبداجبار کاکایی شاعر توانا و اصلاح طلب توهین و جسارت کرد.

    پاسخحذف
  7. با سلام و سپاس دلاور
    اینجا خیبری دیگر است، اما مشکل ما جمود فکری کسانی است که گمان می کنند در مسیر دین گام برمی دارند
    سرافراز و سبز باشید
    مهدی خزعلی

    پاسخحذف
  8. به اسم دین سر دین را بریدند
    وای اگر از پس امروز بود فردایی
    درود بر همه کسانی که از تمام داشته هایشان برای حفظ انقلاب و امام گذشته اند
    زنده باد خزعلی آزاده و یارانش

    پاسخحذف
  9. یکیشون که به دروغ میگه خانم کلینتون از حمله ی نظامی به ایران دفاع کرده کریم نوغانی نیست؟

    پاسخحذف
  10. خیر،کریم نوغانی و منیف اشمر و اون یکی لبنانیه که به ستاد مرکزی مهندس موسوی در قیطریه، در شب انتخابات حمله کردند و در روز عاشورا هم به مردم تیراندازی کردند و ... شبیه این بابا هست.

    پاسخحذف