یکشنبه، آذر ۰۵، ۱۳۹۱

چهارم آذر/شهادت دکتر کاظم سامی مصادف با میلاد دکتر مهدی خزعلی

چهارم آذر تولد دکتر مهدی خزعلی بود،اومی گفت هیچوقت روز شهادت دکتر کاظم سامی را فراموش نمی کنه چون مصادف با سالروز میلاد خودش است.امروز ۲۶ روز از اسارت مهدی خزعلی می گذرد و کوچکترین خبری از او در دست نیست.


تا روز سیزدهم بازدشت در اعتصاب غذای خشک به سر می برد که به شرط آزادی بازداشتی های سرای اهل قلم، اعتصاب خشک خود را می شکند.جرم مهدی اندیشه و خرد و آگاهی دادن به مردم از طریق رسانه ی جمعی و وبسایتش است.او در کنار مردم بود و هیچگاه آقا زاده  نبود و در کنار مردم زندگی کرد.

نوشته ی زیر را مهدی خزعلی اول آذر هشتاد و هفت در سایت خود منتشر کرد.
دوستی پرسید : چگونه است، روز شهادت سامی را از یاد نمی بری ؟
گفتم: سامی را چهار آذر، نامردمان از ما گرفتند!
شهادت او مصادف بود با ولادت من!
پس در هر تولد، بیاد مرگ می افتم،
که چگونه دژخیمان با قساوت هر چه تمام تر او را خاموش کردند؟
من در شهادت سامی، آینده خویش می بینم ،
در هر تولد، مرثیه خویش می خوانم،
من نطق مجلس ترحیم خویش ، نوشته ام،
من سنگ نبشته ی قبر خویش ، حک کرده ام،
من بارها جنازه خود بر دوش گرفته ام،
بسیار در قبر خفته ام،
من آماده ام،
تا چهارم آذر و تولد مرگی دگر !

مهدی خزعلی /اول آذر ماه ۱۳۸۷

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر